15 Nisan 2013 Pazartesi

Online Tarot Falı Nasıl Baktırılır?


Değerli Dostlarım, internette gezinirken ücretli yada ücretsiz Tarot Falı bakan birçok siteye mutlaka denk gelmişsinizdir. Bu sitelerde önünüze kapalı kartlar sunuluyor sonra da sizden belli bir miktarda kart seçmenizi istiyor ve seçtiğiniz kartları size gösterip anlamlarını söylüyor. Peki bu sistem geleceğinizi yansıtır mı? Cevabı HAYIR. Tarot falı, diğer fal çeşitleri gibi Falcı’nın durugörü yeteneğine dayanan bir kehanet çeşididir (detaylı bilgi için Tarot Falı hakkındaki yazımı okuyunuz). Bu yüzden bu tür online sitelerden baktırdığınız fal, eğlence dışında hiçbir amaç için kullanılmamalıdır.

Sitemiz (spiritueltarot.com) de online bir fal sitesidir. Ancak falınız online ortamda bakılmamaktadır. Karşımızda olmadığınızdan dolayı falınıza bakabilmemiz için isminiz, soyadınız, doğum tarihiniz ve resminiz gerekmektedir. Bu bilgiler ışığında seans esnasında sizinle spiritüel bir bağ kurarız ve bilmek istediklerinize konsantre olup kartları karıştırırız. Böylece siz karşımızda olmasanız da, baktığımız falın kalitesi değişmez. Sitemizden baktırdığınız falın yorumunu, yoğunluğumuza bağlı olarak en geç 3 gün içinde resimleriyle birlikte size mail olarak yolluyoruz. Hemen Tarot Falı baktırmak için bu linke tıklayınız: http://spiritueltarot.com/fallar/tarotfalibaktir


2 yorum:

  1. Mei hanim,

    Daha once online tarot fali baktirmamistim. Suphelerim vardi... Paypal kullanmamistim ve ne oldugunu bilmiyordum. Once biraz arastirdim ve paypalin guvenli bir odeme araci oldugunu gordum.

    Hem ilk denemem olmasi hem de meraktan dolayi tek fal baktirdim ve yazdiklariniz inanilmazdi. Hemen aylik abone oldum... Uygun fiyatli kaliteli hizmetiniz icin tesekkur ederim.

    iyi gunler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Tarot hayatımda özel bir yere sahip. Sayfanıza facebooktan ulaşmıştım. İyi ki ulaşmışım. Bu kadarını beklemiyordum.

    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil